White & Grey

Como sabéis me encantan los accesorios para el pelo. Hace ya unas semanas que estaba buscando como loca todos mis sombreros y gorritos. Y al fin los rescató mi madre del trastero (gracias ^^).


As you know I love hair accessories. A few weeks ago, I was looking like crazy all my hats. I have to give thanks to my mom, she found them in the storage room ^ ^. Honestly, I don't understand people who look at you like you're an alien, to wear hats. But hey, what can you do? The best thing is to ignore these strange way of looking and comments
and feel comfortable with yourself, right? :)




Camisa/ Shirt: Stradivarius
Jersey/ Sweater: Blanco
Pantalón/ Pants: H&M
Chaleco/ Vest: ZARA
Boina/ beret: Accesorize
Bailarinas/ Flats: Bershka
Bufanda/ Scarf: Handmade

Comentarios

  1. Qué chulos quedan los pantalones blancos en invierno!

    xoxo
    B* a la Moda

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Muchas gracias por comentar! Es un color que me encanta para este tiempo ^^

      Eliminar

Publicar un comentario

Anímate a dejar un comentario molón, me encanta saber cuál es vuestra opinión en todo momento. En cuanto pueda te respondo :)

I hope your cool comment! I love know all your thoughts. I'll answer you as soon as I can :)

Entradas populares de este blog

Back to school outfits

Cosplay enfermera Silent Hill: Cómo hacerlo