Step by step

Aprovechando la luz del atardecer le he pedido a mi chico que me sacara estas fotillos. Me voy rápido para cenar con él y salir con unos amigos. 

Taking advantage of dusks's light I've asked my boyfriend to take this pictures. I'm going to hurry to have dinner with him and going out with some friends later.


La camisa era de mi padre. Se la "cogí prestada" cuando tenía 16 años y, aunque ya hacía un tiempo que no la usaba, creo que son lo mejor para ir cómoda en la ciudad por la tarde-noche (ya sabéis, hurgad en los armarios de vuestros padres/hermanos/novios/amigos/cualquier-otro-chico-que-os-lo-permita jajaja).

The shirt used to be my dad's. I borrowed it from him when I was 16 and, although I haven't worn it for a time, I think these shirts are the best to feel confortable in town at dusk  (so, look inside your /dads/brothers/friends/any-other-guy-who-lets you's haha). 



 Los shorts los corté yo misma el verano pasado para aprovecharlos ya que no me los ponía cuando aun eran unos jeans de Blanco.

I cut these shorts myself in order to make use of them as I never wore them when they still were a pair of jeans from Blanco's.



¡Muchos besitos! :3

Lots of kisses! :3

Comentarios

Entradas populares de este blog

Cosplay enfermera Silent Hill: Cómo hacerlo

Back to school outfits